Spørsmål & svar

Her finner du svar på de vanligste spørsmål vedrørende vår nettbutikk. Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål her, kontakt kundesupport.

Hvordan blir man kunde?
For å kunne handle hos oss, må du registrere deg som kunde. For å registrere deg som kunde, trenger vi organisasjonsnummer og kontaktopplysninger. Søk om å bli kunde her.

Hvordan blir man kunde i nettbutikken?
Alle våre registrerte kunder kan få tilgang til nettbutikken. 
Søk om å bli bruker av nettbutikken her.

Kan vi være flere brukere på samme kundenummer?
Hvert kundenummer hos oss kan ha flere brukere. Brukerne kan søke om tilgang til nettbutikken, og logge inn uavhengig av hverandre. Brukernavnet kommer til å være brukernes e-postadresse, og passord velger du selv første gang du logger inn. Pass på ditt brukernavn og passord for å hindre missbruk.

Hvilke nettlesere støtter dere?
Du kan bruke hvilken nettleser du vil, men vi anbefaler derimot at du bruker siste utgave, da en del funksjoner og oppsett ikke støttes i eldre versjoner.

Hva skjer dersom jeg glemmer å logge ut?
Er du innaktiv i mer enn 20 min, logges du automatisk ut. Dersom du har lagt varer i handlevognen, lagres disse i form av en cookie. Les mer om cookies her. Handlevognen lagres i den aktuelle nettleseren på den aktuelle maskinen. Det innebærer at dersom du logger inn via en annen nettleser eller maskin, så finnes ikke handlevognen. Du kan derimot lagre din handlevogn som en ordremal, noe som gjør det lett å finne dine valgte artikler.

Hvilke produkter kan jeg kjøpe via nettbutikken?
Når du har logget inn, vil det finnes en liten handlevogn foran alle artikler som kan bestilles via nettbutikken. De artiklene som ikke har en handlevogn foran seg, kan bestilles gjennom å kontakte kundesupport.

Hvilke priser ser jeg?
Når du er innlogget, finner du prisene på artiklene ved å klikke på artikkelnummeret. Da ser du dine aktuelle priser inklusive eventuelle avtalte rabatter. Når du har lagt artikkelen i handlevognen så ser du mer detaljert informasjon angående listepriser, rabatter ol. Les mer om våre salgs- og leveringsbetingelser her.

Kan jeg se lagerstatus?
Når du er innlogget ser du gjellende lagerstatus ved å klikke på artikkelnummeret. Når du lagt artikkelen i handlevognen kan du også se leveringstid på eventuelle bestillingsvarer.

Hvor sent kan jeg legge en ordre for at dere skal sende den samme dag?
Vi benytter oss som standard av Bring Bedriftspakke ved forsendelser. Kontakt kundesupport for å avtale annen leveringsmåte.
For standardleveranse med Bring kan du legge ordre via telefon og e-post frem til kl 15.00 for utsendelse samme dag. Via nettbutikken kan du legge ordre frem til kl 14.30 for at vi skal sende varene samme dag.
For bestillingsfrist med andre leveringsmåter, kontakt kundesupport.

Kan jeg komplettere/endre en lagt bestilling?
Du kan ikke endre en lagt bestilling selv via nettbutikken. Derimot kan du kontakte kundesupport for å få hjelp til å endre, legge til eller ta bort varelinjer. Kontakt oss snarest da vi plukker din ordre fortløpende.
 
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt, kontakt kundesupport.